Kırıkkale Üniversitesi Veteriner Fakültesi
  • Facebook
  • Twitter
  • Fakültemiz
    • Dekanlık
      • Dekan
      • Dekan Yardımcısı
      Yönetim
      • Fakülte Yönetim Kurulu
      • Fakülte Kurulu
      • Fakülte Sekreteri
      Fakültemiz
      • Vizyon ve Misyon
      • Fakülte Tarihçesi
      • Birim Kalite ve Akreditasyon Komisyonu
  • Öğrenci
    • Genel
      • AkademikTakvim
      • DersveSınavProgramları
      • Öğretim ve Sınav Yönetmeliği
      • Döküman ve Belgeler
      • Formlar
      Otomasyon Sistemleri
      • Elektronik Belge ve Yönetim Sistemi
      • Ögrenci Bilgi Sistemi
      • Personel Portal
  • Akademik
    • Bölümler / Ana Bilim Dalları
      • Veteriner Hekimliği Temel Bilimleri Bölümü
        • Anatomi Anabilim Dalı
        • Biyokimya Anabilim Dalı
        • Fizyoloji Anabilim Dalı
        • Histoloji-Embriyoloji Anabilim Dalı
        • Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
      • Klinik Öncesi Bilimleri Bölümü
        • Farmakoloji ve Toksikoloji Anabilim Dalı
        • Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
        • Parazitoloji Anabilim Dalı
        • Patoloji Anabilim Dalı
        • Viroloji Anabilim Dalı
      • Klinik Bilimleri Bölümü
        • Cerrahi Anabilim Dalı
        • Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı
        • İç Hastalıkları Anabilim Dalı
        • Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı
      • Zootekni ve Hayvan Besleme Bölümü
        • Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı
        • Zootekni Anabilim Dalı
        • Biyoistatistik Anabilim Dalı
        • Genetik Anabilim Dalı
        • Hayvan Sağlığı Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim Dalı
      • Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Bölümü
        • Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı
      MenuUstFakulteAraştirmaFaaliyetleri
      • Araştırma Faaliyetleri
  • Personel
    • Genel
      • Akademik
      • İdari
  • Hızlı Erişim
    • Genel
      • Telefon Rehberi

2020/1 Sayılı Genelge (Koronavirüs (Covıd-19) Salgınının Yayılımını Önleme Amacıyla Alınan Kararlar)

  • Fakulte
  • 2020/1 Sayılı Genelge (Koronavirüs (Covıd-19) Salgınının Yayılımını Önleme Amacıyla Alınan Kararlar)
Facebook Twitter

2020/1 Sayılı Genelge (Koronavirüs (Covıd-19) Salgınının Yayılımını Önleme Amacıyla Alınan Kararlar)


2020/1 SAYILI GENELGE

 

Koronavirüs (COVID-19) salgınının yayılımını önleme amacıyla, aşağıdaki kararlar alınmıştır:

1.      16 Mart 2020 Pazartesi gününden başlamak üzere,Üniversitemizde,3 hafta süreyle eğitim ve öğretime ara verilmiştir. Diş hekimliği ve tıp fakültesi dahil tüm sağlık programları, fen ve mühendislik programları, pedagojik formasyonile ön lisans, lisans düzeyindeki staj, intörnlük ve uygulamalı eğitimlere devam eden öğrenciler ve uzaktan öğretim öğrencileri de tatil kapsamındadır. Tıp Fakültesi intörn öğrencileri, gönüllü olarak talepleri halinde, sağlık hizmeti sunumunda yer alabileceklerdir.

2.      Lisansüstü programlara da aynı şekilde ara verilmiştir. Tıp, Diş Hekimliği ve Eczacılık birimlerindeki uzmanlık öğrencileri için tatil söz konusu değildir.

3.      Eğitim ve öğretime ara verilen dönemde, herhangi bir yöntemle ders veya uygulama yapılmayacaktır.

4.      Üniversitemizde yapılması planlanan tüm toplantılar, ulusal ve uluslararası katılımlı kongre, sempozyum, konferans gibi etkinlikler; daha sonra duyurulmak üzere, ileri bir tarihe ertelenmiştir.

5.      Tatil süresince, akademik ve idari personel görevlerine devam edeceklerdir.

6.      Akademik ve idari personelden (birim amirleri hariç); 60 yaş üstü olanlar, kronik hastalığı bulunanlar, engelli ve hamile olanlar idari izinli sayılacaktır. Bunların dışındaki personelin izin talepleri, mazeretleri çerçevesinde,Rektörlükçe değerlendirilecektir.

7.      2020/2 sayılı Cumhurbaşkanlığı genelgesi doğrultusunda; tüm personelimizin yurt dışına çıkışları durdurulmuş ve görevlendirilmeleri, ikinci bir duyuruya kadar iptal edilmiştir. Zaruriolarakyurt dışına çıkması gereken personelin, Rektörlükten izin almaları zorunludur.

8.      Öğrencilerin, üniversite faaliyetleriyle ilgili olmak üzere; eğitim öğretim faaliyetleri, akademik değişim programları, sosyal faaliyetleri, kültürel geziler, sportif faaliyetleri, müsabaka vb. önceden planlanmış olanlar dâhil, üniversitenin bilgisi ve iznine tabi tüm yurtdışı çıkışları, ikinci bir duyuruya kadar iptal edilmiştir.

9.      Öğrencilerimizin olası yurtdışı çıkışları durumunda, dönüşte; uçuşların iptal edilebileceği, en az 14 gün eğitime devam edemeyecekleri ve başka sorunlar da yaşayabileceklerini göz önünde bulundurmaları gerekmektedir.

10.  Mevlana ve Erasmus değişim programları kapsamında yurtdışında bulunan öğrencilerimizden geri dönmek isteyenlerin intibakları hususunda, olası mağduriyetlerin giderilebilmesi için mümkün olduğunca tedbirler alınacaktır.

11.  Yurtdışı seyahatinden dönen tüm personel ve öğrencilerimiz, 14 gün idari izinli sayılacaktır. 14 gün sonunda öğrenime/işe başlamak için sağlık  raporu alınması gerekmektedir.Bu durumdaki kişilerin, sağlık raporlarını, pasaportun ilgili sayfalarını ve gidiş-dönüş biletlerini birim amirlerine ibraz etmeleri zorunludur.

12.  Süreç ile ilgili bilgilendirmeler; kku.edu.tr web sayfasında, personel ve öğrenci otomasyon sistemlerinde devam edecektir.

 

 

 

Duyurular

  • 2020/1 Sayılı Genelge (Koronavirüs (Covıd-19) Salgınının Yayılımını Önleme Amacıyla Alınan Kararlar)
    18.3.2020

  • Başlangıç Noktası Akademisi (3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Çevrimiçi Eğitim Programı)
    15.1.2021
  • Açık Kaynak Dijital İçerik Üretme Projesi
    11.1.2021
  • 4. Ulusal Gençlik Farkında Proje Yarışması
    11.1.2021
  • Ömer Halisdemir ve 15 Temmuz Ruhu Konulu Resim Yarışması
    11.1.2021
  • Geçen Hafta Yayınları Çıkan Öğretim Elemanlarımızı Tebrik Ediyoruz.
    11.1.2021
  • "Dijital Oyunlar Kitap Bölümü Yazma" projesi için bölüm yazarlığı başvuruları
    5.1.2021
  • 31 Aralık 2020 Tarihli Üniversitemiz Öğretim Elemanı İlanı
    31.12.2020
  • Üniversitemiz Sözleşmeli Sağlık Personeli Yerleştirme Sonuçları
    1.1.2021
  • 31 Aralık 2020 Tarihli Üniversitemiz Öğretim Üyesi İlanı
    31.12.2020
  • Sürekli İşçi Sözlü Sınav Sonuçlarına İlişkin Duyuru
    30.12.2020
  • KÜTÜPHANE KİTAP İADE SÜRELERİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU
    29.12.2020
  • "Çanakkale Muharebeleri Mobil Müzesi"
    6.1.2021
  • "İl Emniyet Müdürlüğü Boş Lojman Duyurusu"
    23.12.2020
  • Akademik Teşvik Ödeneği Müracaat ve Değerlendirme Takvimi
    28.12.2020
  • 2019 Yılı Kurum Gösterge Raporu
    1.10.2020
  • 2019 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu
    14.7.2020
  • Lisanslı Antivirüs Programı
    25.8.2020
  • Mazeret Sınavları Hakkında
    25.11.2020
  • Online Sınav Aksaklıkları Hakkında
    26.11.2020
  • Final Sınavı Programı ve Final Sınavına Girme Koşulları
    5.1.2021
Fakültemiz

İletişim

  • Adres:

    Kırıkkale Üniversitesi Prof. Dr. Beşir Atalay Yerleşkesi 71450 Yahşihan/KIRIKKALE

    Dahili Telefon Numaraları
    Kurumsal e-posta
    Personel Portal
    Facebook: Facebook
    YouTube: Kanalı
    Dilek Şikayet Öneri

  • Telefon: 0 (318) 357 33 01-02 (Dekanlık). Hayvan Hastanesi için lütfen 0 (318) 357 42 42/6155 i arayın

  • Faks: 0 (318) 357 33 04

  • Santral: 0 (318) 357 42 42 / Hayvan Hastanesi Hasta Kabul: 6155

  • Öğrenci İşleri: 444 99 71 444 99 71 444 99 71

  • E-Posta : veteriner@kku.edu.tr


Kırıkkale Üniversitesi
© Copyright 2016 Kırıkkale Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı