Kırıkkale Üniversitesi
  • 25.Yıl
  • kku 360
  • diploma eki
  • Tse ISO
  • Tse ISO 10002
  • Facebook
  • Twitter
  • Üniversitemiz
    • Rektörlük
      • Rektör
      • Rektörümüzden Mesaj
      • Rektör Yardımcıları
      Yönetim
      • Yönetim Kurulu
      • Üniversite Senatosu
      • Genel Sekreter
      Üniversitemiz
      • Genel Tanıtım
      • Vizyon - Misyon - Değerler
      • Üniversite Logosu
      • Üniversite Yaşam Rehberi
      • Üniversite Sanal Turu
      • MenuUnv25Yil
      • Kırıkkalem Dergisi
  • Öğrenci
    • Hızlı Erişim
      • Öğrenci Bilgi Sistemi
      • Merkez Kütüphane
      • E-Posta Girişi
      • Yemek Listesi
      Öğrencilerimiz
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Yönetmelik / Yönergeler
      • Engelsiz Yaşam Birimi
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Öğrenci Toplulukları
      • Yabancı Uyruklu Öğrenci Ofisi
      • Öğrenci Konseyi
      Dış İlişkiler
      • Erasmus Programı
      • Farabi Programı
      • Mevlana Programı
      • Bologna Süreci
      • Yabancı Uyruklu Öğrenci Ofisi
      Eğitim İmkanları
      • Uzaktan Eğitim Merkezi
      • Sürekli Eğitim Merkezi
      Aday Öğrencilerimiz
      • Yaşam Rehberi
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Sosyal Tesisler ve Konukevi
      • Spor Tesisleri
      • Yerleşim Alanları
      • Ulaşım İmkanları
      • Beslenme İmkanları
      • Öğrenci Konseyi
      • Akademik Takvim
      • Barınma İmkanları
      • Sağlık Hizmetleri
      • Öğrenci Toplulukları
  • Akademik
    • Enstitüler
      • Fen Bilimleri Enstitüsü
      • Sosyal Bilimler Enstitüsü
      • Sağlık Bilimleri Enstitüsü
      Fakülteler
      • Diş Hekimliği Fakültesi
      • Eğitim Fakültesi
      • Fen Edebiyat Fakültesi
      • Güzel Sanatlar Fakültesi
      • Hukuk Fakültesi
      • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
      • İslami İlimler Fakültesi
      • Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Spor Bilimleri Fakültesi
      • Tıp Fakültesi
      • Veteriner Fakültesi
      Yüksekokullar
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
      Meslek Yüksekokulları
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
      • Hacılar Hüseyin Aytemiz Meslek Yüksekokulu
      • Delice Meslek Yüksekokulu
      • Keskin Meslek Yüksekokulu
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
      • Kırıkkale Meslek Yüksekokulu
      • Fatma Şenses Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
      Etik Kurullar
      • Hayvan Deneyleri Etik Kurulu
      • Klinik Araştırmalar Etik Kurulu
      • Fen ve Mühendislik Bilimleri Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Sağlık Bilimleri Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Sosyal ve Beşeri Bilimler Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Sosyal Ve Beşeri Bilimler Araştırma Etik Kurulu
      • Girişimsel Olmayan Araştırmalar Etik Kurulu
      Bölümler
      • Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Bölümü
      • Enformatik Bölümü
      • Güzel Sanatlar Bölünü
      • Türk Dili Bölümü
      • Yabancı Diller Bölümü
      Birimler
      • BAP Koordinasyon Birimi
      • ÖYP Kurum Koordinasyon Birimi
      • ÖSYM Sınav Koordinatörlüğü
  • Araştırma
    • Birimler
      • Teknoloji Transfer Ofisi
      • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
      • Kırıkkale Üniversitesi Teknopark
      • Proje Koordinasyon Ofisi

      Merkezler
      Kırıkkale Üniversitesi
      • Bilimsel ve Teknolojik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü(KÜBTUAM)
      • Çevre Sorunları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Danışma Rehberlik Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • El Sanatları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Kadın Sorunları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Uzaktan Eğitim Merkezi
      • Kırıkkale ve Yöresi Tarih Araştırma Merkezi
      • Kanser Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Çocuk Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Tüketici Sorunları Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Yaşlı Sağlığı Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Kızılırmak Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Yabancı Diller Öğretim, Araştırma ve Uygulama Merkezi
      • Yapı-Zemin Araştırma ve İnceleme Merkezi
      • Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi(TÖMER)
      • Kariyer Planlama Uygulama ve Araştırma Merkezi(KAPUM)
      • Bilgisayar Sistemleri Araştırma ve Geliştirme Merkezi(BİSAG)
      • Orta Doğu Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Spor Bilimleri Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Arıcılık Araştırma Uygulama ve Araştırma Merkezi
      • Obezite ve Diyabet Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İdari
    • Rektörlük Birimleri
      • İç Denetim Birimi
      • Özel Kalem
      • Kalite Koordinatörlüğü
      Genel Sekreterlik ve Bağlı Birimler
      • Genel Sekreterlik
      • Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
      • İdari Mali İşler Dairesi Başkanlığı
      • Kütüphane ve Dok. Dairesi Başkanlığı
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Personel Dairesi Başkanlığı
      • Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı
      • Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı
      • Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanlığı
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler
      • Hukuk Müşavirliği
      • Güvenlik Müdürlüğü
      Hızlı Erişimler
      • EBYS Giriş
      • E-Posta Giriş
      • Yemek Listesi
      • Telefon Rehberi
      • Bilgi Edinme
      • Dilek Sikayet Öneri
  • Hızlı Erişim
    • Genel
      • Akademik Faaliyet Raporu
      • Yaşam Rehberi
      • Bülten
      • Sık Sorulan Sorular
      • Sosyal Tesisler ve Konuk Evi
      • Ara Buluculuk Komisyonu
      Sınav Koordinatörlükleri
      • ÖSYM Sınav Koordinatörlüğü
      • Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi
      • Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi
      • İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
      Öğrenci
      • Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
      • Öğrenci Bilgi Sistemi
      • Merkez Kütüphane
      • Uzaktan Eğitim Uygulaması
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci Bilgi Paketi
      • Yemek Listesi
      • Dış İlişkiler Başkanlığı
      Personel
      • EBYS Giriş
      • EBYS ve E-İmza Yardım Sayfası
      • Telefon Rehberi
      • Yapı İşleri Arıza Bildirimi
      • Yemek Listesi
      • Antivirüs Kurulumu
      • Teknik Servis Hizmet Talep Formu
      Akademik
      • Öğretim Üyeleri Portalı
      • Uzaktan Eğitim Merkezi
      • Sürekli Eğitim Merkezi
      • ÖYP Koordinasyon Birimi
      • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
      E-Posta
      • E-Posta
      • E-Posta Talep Formu
      İletişim
      • Dilek Sikayet Öneri
      İnternet
      • Şifre Değiştirme

2020/1 Sayılı Genelge (Koronavirüs (Covıd-19) Salgınının Yayılımını Önleme Amacıyla Alınan Kararlar)

  • Anasayfa
  • 2020/1 Sayılı Genelge (Koronavirüs (Covıd-19) Salgınının Yayılımını Önleme Amacıyla Alınan Kararlar)
Facebook Twitter

2020/1 Sayılı Genelge (Koronavirüs (Covıd-19) Salgınının Yayılımını Önleme Amacıyla Alınan Kararlar)


2020/1 SAYILI GENELGE

 

Koronavirüs (COVID-19) salgınının yayılımını önleme amacıyla, aşağıdaki kararlar alınmıştır:

1.      16 Mart 2020 Pazartesi gününden başlamak üzere,Üniversitemizde,3 hafta süreyle eğitim ve öğretime ara verilmiştir. Diş hekimliği ve tıp fakültesi dahil tüm sağlık programları, fen ve mühendislik programları, pedagojik formasyonile ön lisans, lisans düzeyindeki staj, intörnlük ve uygulamalı eğitimlere devam eden öğrenciler ve uzaktan öğretim öğrencileri de tatil kapsamındadır. Tıp Fakültesi intörn öğrencileri, gönüllü olarak talepleri halinde, sağlık hizmeti sunumunda yer alabileceklerdir.

2.      Lisansüstü programlara da aynı şekilde ara verilmiştir. Tıp, Diş Hekimliği ve Eczacılık birimlerindeki uzmanlık öğrencileri için tatil söz konusu değildir.

3.      Eğitim ve öğretime ara verilen dönemde, herhangi bir yöntemle ders veya uygulama yapılmayacaktır.

4.      Üniversitemizde yapılması planlanan tüm toplantılar, ulusal ve uluslararası katılımlı kongre, sempozyum, konferans gibi etkinlikler; daha sonra duyurulmak üzere, ileri bir tarihe ertelenmiştir.

5.      Tatil süresince, akademik ve idari personel görevlerine devam edeceklerdir.

6.      Akademik ve idari personelden (birim amirleri hariç); 60 yaş üstü olanlar, kronik hastalığı bulunanlar, engelli ve hamile olanlar idari izinli sayılacaktır. Bunların dışındaki personelin izin talepleri, mazeretleri çerçevesinde,Rektörlükçe değerlendirilecektir.

7.      2020/2 sayılı Cumhurbaşkanlığı genelgesi doğrultusunda; tüm personelimizin yurt dışına çıkışları durdurulmuş ve görevlendirilmeleri, ikinci bir duyuruya kadar iptal edilmiştir. Zaruriolarakyurt dışına çıkması gereken personelin, Rektörlükten izin almaları zorunludur.

8.      Öğrencilerin, üniversite faaliyetleriyle ilgili olmak üzere; eğitim öğretim faaliyetleri, akademik değişim programları, sosyal faaliyetleri, kültürel geziler, sportif faaliyetleri, müsabaka vb. önceden planlanmış olanlar dâhil, üniversitenin bilgisi ve iznine tabi tüm yurtdışı çıkışları, ikinci bir duyuruya kadar iptal edilmiştir.

9.      Öğrencilerimizin olası yurtdışı çıkışları durumunda, dönüşte; uçuşların iptal edilebileceği, en az 14 gün eğitime devam edemeyecekleri ve başka sorunlar da yaşayabileceklerini göz önünde bulundurmaları gerekmektedir.

10.  Mevlana ve Erasmus değişim programları kapsamında yurtdışında bulunan öğrencilerimizden geri dönmek isteyenlerin intibakları hususunda, olası mağduriyetlerin giderilebilmesi için mümkün olduğunca tedbirler alınacaktır.

11.  Yurtdışı seyahatinden dönen tüm personel ve öğrencilerimiz, 14 gün idari izinli sayılacaktır. 14 gün sonunda öğrenime/işe başlamak için sağlık  raporu alınması gerekmektedir.Bu durumdaki kişilerin, sağlık raporlarını, pasaportun ilgili sayfalarını ve gidiş-dönüş biletlerini birim amirlerine ibraz etmeleri zorunludur.

12.  Süreç ile ilgili bilgilendirmeler; kku.edu.tr web sayfasında, personel ve öğrenci otomasyon sistemlerinde devam edecektir.

 

 

 

Duyurular

  • 2020/1 Sayılı Genelge (Koronavirüs (Covıd-19) Salgınının Yayılımını Önleme Amacıyla Alınan Kararlar)
    18.3.2020

  • Başlangıç Noktası Akademisi (3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Çevrimiçi Eğitim Programı)
    15.1.2021
  • Açık Kaynak Dijital İçerik Üretme Projesi
    11.1.2021
  • 4. Ulusal Gençlik Farkında Proje Yarışması
    11.1.2021
  • Ömer Halisdemir ve 15 Temmuz Ruhu Konulu Resim Yarışması
    11.1.2021
  • Geçen Hafta Yayınları Çıkan Öğretim Elemanlarımızı Tebrik Ediyoruz.
    11.1.2021
  • "Dijital Oyunlar Kitap Bölümü Yazma" projesi için bölüm yazarlığı başvuruları
    5.1.2021
  • 31 Aralık 2020 Tarihli Üniversitemiz Öğretim Elemanı İlanı
    31.12.2020
  • Üniversitemiz Sözleşmeli Sağlık Personeli Yerleştirme Sonuçları
    1.1.2021
  • 31 Aralık 2020 Tarihli Üniversitemiz Öğretim Üyesi İlanı
    31.12.2020
  • Sürekli İşçi Sözlü Sınav Sonuçlarına İlişkin Duyuru
    30.12.2020
  • KÜTÜPHANE KİTAP İADE SÜRELERİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU
    29.12.2020
  • "Çanakkale Muharebeleri Mobil Müzesi"
    6.1.2021
  • "İl Emniyet Müdürlüğü Boş Lojman Duyurusu"
    23.12.2020
  • Akademik Teşvik Ödeneği Müracaat ve Değerlendirme Takvimi
    28.12.2020
  • 2019 Yılı Kurum Gösterge Raporu
    1.10.2020
  • 2019 Yılı Kurum İç Değerlendirme Raporu
    14.7.2020
  • Lisanslı Antivirüs Programı
    25.8.2020
Üniversitemiz

KKU Twitter

İletişim

  • Adres: Kırıkkale Üniversitesi Ankara Yolu 7. Km 71450 Yahşihan/Kırıkkale

  • Telefon:0318 357 42 42 (20) PBX

  • Dahili telefon numaraları için tıklayınız

  • Öğrenci İşleri: 444 99 71 444 99 71 444 99 71

  • E-Posta : mail@kku.edu.tr

  • KEP : kirikkaleuniversitesi@hs01.kep.tr

Kırıkkale Üniversitesi
© Copyright 2016 Kırıkkale Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı